Powered By Blogger

Wednesday 23 February 2011

IKLAN & SMS BERSAMA SMEGLOBAL2U

PROMOSIKAN BIZ ANDA BERSAMA SMEGLOBAL2u


APA ITU SMEGLOBAL2U.COM
Laman web peranti pengiklanan sedunia menggunakan konsep pemasaran global untuk membantu penyewa yang terdiri daripada usahawan, peniaga dan pengusaha menembusi pasaran global menggunakan perantara internet sebagai media pengiklan atas talian.

KENAPA PERLU BERSAMA KAMI
Bekerja Pada Keselesaan Anda Tidak Kira Di Mana Anda Berada
Mimpi anda akan menjadi kenyataan dengan jumlah jam bekerja yang fleksibel dan lebih banyak waktu untuk keluarga anda. Anda dan keluarga akan mendapatkan kehidupan yang lebih baik & selesa di samping keluarga tersayang.

Sistem Secara Online
Kini anda mampu menarik nafas lega kerana anda tidak perlu bersusah payah untuk bersemuka dengan prospek anda lagi kerana di Myaqura.com kami telah menjalankan bisnes ini secara online sepenuhnya. Dengan ini secara tidak langsung dapat menjimatkan masa & kos anda! Apa yang anda perlukan hanyalah sebuah komputer/laptop & capaian internet (seperti yang anda telah ada sekarang!!).

24 Jam Sehari & 7 Hari Seminggu
Kami akan menjamin kestabilan program ini akan tetap diakses pada setiap masa sepanjang 24 jam sehari dan 7 hari seminggu (walaupun ketika itu anda sedang tidur!)

Bebas Penipuan
Tanpa penipuan/scam, dan kami tidak akan berbohong.

Anda kenalkan Sebanyak kawan yang ada RM165. JANGAN RISAU, kami berikan anda laman web promosi PERCUMA, cuma minta kawan-kawan anda buka laman web anda. Senang kan...? Boleh SMS atau email kepada mereka. Kami bantu dengan system auto-downline yang hebat. Maknanya anda akan dapat limpahan downline dengan cepat dari tajaan upline anda.

DENGAN RM150,ANDA AKAN MENDAPAT 3 PRODUK DIBAWAH:
(1) Anda mendapat "SISTEM PENGIKLANAN" di www.smeglobal2u.com selama setahun dan layak mengiklan dan mempromosi produk & perkhidmatan secara on-line tertakluk kepada terma dan syarat.

(2) Anda mendapat "SISTEM SMS BLASTER" yang membolehkan anda menghantar SMS ke semua talian dengan kos yang efektif untuk mempromosi produk & perkhidmatan anda termasuk komunikasi umum.

(3) Anda mendapat "KAD KEAHLIAN" secara percuma yang dilengkapi dengan teknologi NANO BIO ENERGY CHIP yang juga bertindak sebagai kad kesihatan dan kad diskaun.



APA ITU SMEGLOBAL2U.COM
Laman web peranti pengiklanan sedunia menggunakan konsep pemasaran global untuk membantu penyewa yang terdiri daripada usahawan, peniaga dan pengusaha menembusi pasaran global menggunakan perantara internet sebagai media pengiklan atas talian.


FUNGSI KAD KEAHLIAN
sebagai kad diskaun

#
Kad Identiti Keahlian www.smeglobal2u.com

#
Amat mudah di bawa kemana sahaja

#
Boleh menikmati bonus dan diskaun menarik di premis-premis pedagang terpilih

#
Kad ini diberi percuma tanpa yuran tahunan untuk mempromosi produk NANO FAR INFRARED

FUNGSI KAD KEAHLIAN
sebagai kad diskaun

#
Melambatkan proses penuaan

#
Meningkatkan proses sintesis darah

#
Melancarkan peredaran darah serta meningkatkan oksigen dalam badan

#
Meningkatkan daya ingatan

#
Meningkatkan metabolisme badan

#
Mengurangkan toksik dalam badan

#
Mengurangkan keletihan dan kesakitan

#
Mengurangkan pencemaran radioaktif

#
Meningkatkan aura ketahanan badan

#
Mempercepatkan proses penyembuhan

#
Berupaya mencegah pertumbuhan sel-sel kanser



APA ITU SMS BULK BLASTER?
SISTEM SMS BLASTER membolehkan anda menghantar SMS ke semua talian dengan kos yang efektif untuk mempromosi produk & perkhidmatan anda termasuk komunikasi umum.
Plan Pemasaran
BERMINAT SILA SMS/CAL : 0122489838

No comments:

Post a Comment